לא חוסכים בהמלצות \\ אפליקציות חסכון

הכלל הוא לבזבז • הנה אתגר: הורידו את היישומונים האלה, ואולי סוף סוף תחסכו קצת • אם בדלק, בהוצאות, בחשמל או בטיול הבא שלכם, ואפילו בסוללה – ואפילו היישומונים בחינם (כמעט תמיד) • סקירה

לשלוף, לארוז, לעוף
באופן אישי, הדבר שהכי מטריד אותי לפני טיסה הוא אריזת המזוודה. לא רק מטריד, אלא גם גוזל ממני לפחות שלוש שעות. אם אתם מחשיבים את עצמכם ל"אורזי על", ונסיעה לחו"ל מהיום למחר לא גורמת לכם לנשימת יתר – היישומון בוא נעוף תפור עליכם.
היישומון פעיל רק בימי רביעי מהשעה תשע בבוקר ועד חצות, ומאפשר לספונטנים ולמהירי ההחלטה לבצע הזמנה וכרטוס של חבילות נופש ברגע האחרון במחירים נמוכים במיוחד, החל מ־99 דולר לסוף שבוע. מי שכבר ניסה מזהיר מסכנת התמכרות ומבדיקה חוזרת ונשנית של היישומון. ללא ספק, אפשר להודות שמדובר ברעיון שיווקי מבריק.
אם אתם ספונטניים – עופו על זה.
בוא נעוף
אנדרואיד
אייפון



זה הזמן להתעורר
עד לפני כמה שנים חשבתי שאני יודע יותר או פחות מה גובה הוצאות המחיה החודשיות שלי. רק כשהתחלתי לנהל קובץ מסודר נוכחתי לדעת עד כמה רחוק הייתי מהמציאות. רישום כל הוצאה היא עבודה אפורה ומייגעת, ולשם כך נולדו יישומים דוגמת FinanDa, יישומון ישראלי שמאפשר לדעת בכל רגע לאן הכסף הולך. לאחר שתפתחו חשבון תוכלו להזין את פרטי כרטיסי האשראי שלכם, ואם תרצו גם את פרטי הגישה לחשבון הבנק. היישומון, שפועל באבטחת מידע מוצפנת, ישאב את הנתונים ויציג את ההוצאות שלכם בחלוקה נוחה וברורה לקטגוריות. כמו כן, תוכלו לצפות בסיכומים ובדו"חות, מהסוג שמשמח במיוחד את כותב שורות אלה.

Finanda

Finanda


אנדרואיד
אייפון




רק אני והדלק שלי
אם התלהבתם ממה שקראתם עד עכשיו ואתם מעוניינים להעמיק בנושא, תוכלו לבודד את הוצאות הרכב שלכם כקטגוריה מפורטת יותר. שהרי עבודות הרכבת הקלה במרכז תושלמנה, במקרה הטוב, בעוד כמה שנים; על תחבורה ציבורית בפריפריה בכלל אין מה לדבר; וגם הרכבת המהירה לירושלים לא תגרום לנו למכור את הרכב. היישומון AUTOsist מבצע מעקב וניהול יומן הוצאות וטיפול שוטף ברכב, לרבות טיפולים במוסך, החלפת חלקים, צריכת דלק ועוד. כולם מוזנים ומוצגים בצורה נוחה לניהול ההוצאה.
יש גם אפשרות של סריקת קבלות ושמירתן כיומן הוצאות, שאותו תוכלו להעביר לקונה פוטנציאלי כשתרצו למכור את הטרנטה.

AUTOsist

AUTOsist


אנדרואיד
אייפון




שלא ייגמר לי
באחד ממכשירי הסלולר שלי יש תופעה מעצבנת הקשורה לחיווי אחוז הסוללה שנותר. לא פעם קרה שהמכשיר ביצע בפתאומיות חרקירי וכיבה את עצמו. כמובן, ברוב המקרים זה קרה באמצע כתיבת הודעת טקסט ארוכה ושנייה לפני שהיא נשלחה.
אז נכון שאפשר להסתובב עם סוללה ניידת, אבל יישומוני חיסכון בסוללה הם פריט חובה לכל בעלים של סמארטפון עם מסך גדול. DU Battery Saver & Fast Charge הוא יישומון נוח שמציע כמה מצבים לחיסכון בחיי הסוללה באיזון נכון, לפי אופן השימוש שלכם במכשיר. על הדרך, הוא גם מבטיח לזרז את טעינת הסוללה ב־20 אחוזים, אז מה רע.
גם כאן, גירסת האנדרואיד חינמית ומשתמשי אפל ישלמו 2 דולרים.

DU Battery Saver

DU Battery Saver


אנדרואיד
אייפון




חשמל זורם בכפות ידיך
עד לפני כשנה נהגתי להשאיר את מחשב השולחן שלי דולק 24/7, עד שקרוב משפחה מדד את הצריכה שלו והסביר לי שהמחיר עלול להגיע לעשרות שקלים בחודש.
אז נכון שעם המקרר אין כל כך מה לעשות, ויש מזגנים שמוציאים כ־2 שקלים ביממה, אבל בכל זאת כדאי לדעת איך בדיוק מתפזרים אותם קילווואטים בחשבון החשמל החודשי.
מחשבון צריכת חשמל הוא יישומון בעברית שייעשה בדיוק את זה במכשירי אנדרואיד, ו־Electricity Cost Calculator עושה אותו הדבר – אבל ביורו ובאנגלית.
אל תשכחו להשתמש ביישומון בחוכמה, כי גם הטענת הטלפון בשימוש ממושך – צורכת חשמל.

Electricity Cost Calculator

Electricity Cost Calculator


אנדרואיד
אייפון





משווים לפני שטסים
אם לא מצאתם את מבוקשכם ב"בוא נעוף", או שאתם מעוניינים לבדוק אם הם באמת זולים כפי שהם טוענים, טרווליסט נועד בדיוק לזה. ביישומון הפופולרי תוכלו להשוות מחירי טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים ומלונות בארץ ובחו"ל.
יישומון טרווליסט מאפשר לחפש יעדים על המפה או לפי סינונים שונים, דוגמת דירוג המלון ומחירו – ובהמשך גם ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות שמציעה את הדיל – כדי לבצע הזמנה.
הוא מצטרף לשורה של יישומונים ששווה להכיר ולבחון לפני היציאה לטיול, ובהם Agoda ,Orbitz ,Kayak ואחרים. אין יתרון מובהק לאף אחד מהם במחיר, ולכן ההשוואה חשובה.

Travelist

Travelist


אנדרואיד
אייפון




שקל ועוד שקל
אם אהבתם את הרעיון של FinanDa אבל אתם חוששים לספק פרטי אשראי או חשבונות בנק, AndroMoney עשוי להיות תחליף ראוי. במקום לנהל קובץ אקסל במחשב הביתי, הזינו כל הוצאה, הכנסה ומשיכה ביישומון. החלוקה לקטגוריות מרכזיות ומשניות קיימת, וכמובן תוכלו להוסיף את אלו שחסרות לכם ואף להתאים להן אייקונים מתאימים.
היישומון כולל גרפים של הוצאות מול הכנסות, לפי חלוקה לשנים, לחודשים או לשבועות, ומאפשר הפרדה לכמה חשבונות, גיבוי לענן, חישובי המרה מעודכנים למטבעות שונים, סנכרון בין כמה מכשירים ועוד. בדרך אל הסדר בכיס, משתמשי אפל ייפרדו מ־2 דולרים.

AndroMoney

AndroMoney


אנדרואיד
אייפון




פותחים דלק
על משבר הדלק העולמי בשנת 1973 מלמדים באוניברסיטאות ואף נכתבו עליו ספרים רבים. בהודו לקחו את המשבר ברצינות, ולקראת סוף שנות ה־70 הוקמה במדינה ועדה מיוחדת לטיפול ביעילות צריכת הדלק במדינה. בהמשך הפכה הוועדה לארגון ששמו PCRA (האיגוד למחקר צריכת דלק), שמצייד את ההודים בשלל עצות לצריכה נבונה של דלק תוך כדי שיפור הנהיגה ותפעול הרכב. אולי בהשראת הארגון, ואולי לא, הועלה היישומון Drive Smart Save Fuel. מדובר במשחק שילמד אתכם כיצד לנהוג בצורה חסכונית, שתבטיח מקסימום נהיגה במינימום דלק. שחקו בו, אבל לא תוך כדי נהיגה.

Drive Smart Save Fuel

Drive Smart Save Fuel


אנדרואיד
אייפון




אצא לי השוקה
mySupermarket הוא אתר המאפשר לערוך קניות מהבית. ייחודו הוא ביכולת להציע חלופות זולות למוצרים ולמצוא את המחיר המשתלם ביותר מבין הרשתות שמציעות משלוחים אינטרנטיים. אמנם אין תחליף למישוש מוצרים בחנות או להנאה שבזריקת מוצרים לעגלה – אבל במבחן הצרכני, היישומון בהחלט עוזר לחסוך ומשמש תחליף יעיל לפתקים הדביקים שעל המקרר.
פעולות נוספות שמציע היישומון הן סריקת מוצרים באמצעות ברקוד לבדיקת מחירו ברשתות המתחרות, מבצעים מומלצים ברשת שבה אתם נמצאים – וגם התראות מחיר ושיתוף עם האישה, כדי לוודא ששוב לא קנינו שטויות.

mySupermarket

mySupermarket


אנדרואיד
אייפון




חיסכון טוב לסביבה
זוכרים את הקמפיין לאיכות הסביבה בכיכובו של טל פרידמן המעוטר בראש דשא? זו היתה אולי הפעם הראשונה שרבים מאיתנו באמת התחילו לחשוב ירוק. עם אותם סרטונים השיק המשרד להגנת הסביבה גם יישומון ששמו, איך לא, מתחילים לחשוב ירוק.
מלבד הסרטונים של הקומיקאי המוכשר, היישומון מציג טיפים ירוקים לחיסכון באנרגיה שגם הם מנסים ליצור עתיד טוב יותר לכולנו. הטיפים מוצגים בחלוקה למגוון מרחבים בבית ומחוצה לו, החל מהמטבח וחדר הרחצה בבית, דרך המשרד, בדרך אליו או בטבע.
אפשר גם לבחון את הידע שלנו בנושא בשורה של מבחני טריוויה, שיגלו לנו עד כמה אנחנו ירוקים באמת.

מתחילים לחשוב ירוק

מתחילים לחשוב ירוק


אנדרואיד
אייפון




לא חוסכים בהמלצות - גרסת הדפסה

לא חוסכים בהמלצות – גרסת הדפסה

אודות admin